Виховна робота
Створення умов для навчання і виховання обдарованих дітей
У школі створені такі напрямки роботи з обдарованими дітьми:- фізико – математичний, - естетичний,- суспільно – філологічний,- спортивно – туристичний. Вони функціонують через систему гуртків, студій, клубів за інтересами. Серед них найефективніші:- суспільно - філологічний – літературна студія „ Художнє слово”,- естетичний – естрадно – танцювальний ансамбль „Журавушка”.- дискусійний клуб "Старшокласник",- спортивно-туристичний.
Створення умов для навчання і виховання обдарованих дітей
У школі створені такі напрямки роботи з обдарованими дітьми:
- фізико – математичний,
- естетичний,
- суспільно – філологічний,
- спортивно – туристичний.
Вони функціонують через систему гуртків, студій, клубів за інтересами.
Серед них найефективніші:
- суспільно - філологічний – літературна студія „ Художнє слово”,
- естетичний – естрадно – танцювальний ансамбль „Журавушка”.
- дискусійний клуб "Старшокласник",
- спортивно-туристичний.